sahabat blogger

Sunday, 1 January 2012

Coming Soon TENTANG DHIA 2 !!



Assalammualaikum wbt


Dah masuk tahun baru dah pun, tapi masih ramai lagi yang soksek2 pasal cita Tentang Dhia.
Peminat2 tegar cita Tentang Dhia masih sibuk memperkatakan endingnya cita tu. Melahirkan rasa tak puas hatinya kerana ending cita yang amat mengecewakan.
Kecewa ke? Hahaha..aku pun terkena la juga, (sket je) tempias kecewa ending cita tu. Tapi namakan lagi cerita, apa2 pun bole jadi kan?
Ada yang mengatakan pengarah cita Tentang Dhia ni, kemandulan idea? Hahaha.. kesimpulan ayat yang tak bole blah langsung.
Emmm... terpulang la pada komen masing2. Aku?-no komen


Bagi yang mengharapkan ending balasan pada maknya Zikir yang jahat banget tu, sila nantikan kesinambungan Tentang Dhia 2 akan datang. 
Coming Soon. 
Segala2nya berkisarkan tentang balasan terhadap KuSalmi..

.
.
.
.
.
.

Tima kaseh pada pn.Nurul Azham atas preview cita Tentang Dhia ni. Sama2 kita nantikan cita ini.




Sama2 kita nantikan Tentang Dhia 2 kat slot Seram @  TV3. Diharapkan peminat2 tegar cita Tentang Dhia akan terubat jiwa mereka menonton cita kesinambungan ni plak.

Pesanan: Sila bawak bantal semasa menonton nanti, bole wat tutup muka, kot2 tekejut bila tengok hantu2 yang mengejar KuSalmi.
Hahahaha (gelak jahat...)




.

2 comments:

Cik tikah said...

sempat tgok sekali je cite ni. but kenapa rmai mati?

aReLaN said...

hahahah...tgk yg ending tu je.tak smpat nk lyn

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...