sahabat blogger

Thursday 18 April 2013

CT Angio Heart

Semenjak mesin ct scan 128 slice ni di install kat hospital ni mid last year, manari2 la kami dgn kes CTA Cardiac (ctca) ni. Menyampah sungguh.
Ari2 la ada ctca ni.
Kalo sehari tak 1 kes, mesti 2. Tak pun 4 kes serentak.
Mengepam2 deras darah kat jantung kami ni. Risau kot2 kes x jadi. Mau parah la aku kena hambat dengan si doctorSO tu. Sebab dia doctor yg fussy dan messy.
Menggigil lutut aku nak cari alasan kenapa gambar jantung dia buruk dan x seperti dia harapkan.
Kalo ari2 rasa nervous dek kes ctca ni, mau satu hari nanti aku plak yang jadi pesakit dan jupe dia dan kena buat ctca ni. Dah heart rate asyik bedegup kencang je ni.
Memandangkn aku yg deal dengan procedure ctca ni, sangat scary la jugak kalo sendri yang jadi patient. Bole collapse kalo x kena gayanya.
Hohoho..mintak simpang malaikat 44.




Nota kaki:
Semoga aku sihat selalu. Aminnn..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...