sahabat blogger

Tuesday, 14 February 2012

Bihun vs. Mee

Tersebut la suatu kisah...
Bihun sangat cemburukan mee. Walau duduk di rak bersebelahan disupermarket, mereka tak pernah bertegur sapa.
Malah bihun sering mempersendakan mee di depan umum,
“Dasar si kuning gemuk, ingat orang suka sangat kat dialah tu!”
Hari-hari berlalu, namun mee buat derk aje dengan segala kerenah dan hinaan bihun.
Sehingga satu hari pekerja supermarket mengalih rak mee ke tempat lain.
Bihun gembira tak terkata kerana tidak lagi melihat musuh tradisinya.
Hari berikutnya rak baru diletakkan di sebelah bihun, rak spaghetti.
Bihun rasa marah dah berteriak;
“Hoi, si kuning gemuk! jangan fikir ko buat teknik rebonding camtu aku tak kenal ko!!"
Spaghetti kebingungan... %$$#&*???...


NyumNyumNyum... Sedapnya mee goreng ni.. Lapar la plak perot ni..

Nota kaki:
Ingat kan orang perempuan je terel bab rebon2ding rambut ni, tak sangka la plak si bihun pun tau pasal rebonding. Hehehehe
Moral of de story; sentiasa bersangka baik la kita sesama kita ye kawan2.

.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...