sahabat blogger

Friday 9 December 2011

Segmen HASRULHASSAN.COM: Kami Blogger Baru

Assalammualaikum wbt


Ari ni, sahabat blogger kita, Mr.Hasrulhassan telah melancarkan segmen yang sangat la attractive buat blogger2 yang mempunyai follower kurang dari 500org follower.
Satu effort yang sangat bagus bagi blogger2 ikan bilis macam aku ni dan sahabat lain yang baru bertatih kat dunia blog ni.
TERIMA KASIH buat Mr.Hasrulhasan.


Nak join segmen ni? Ada a few syarat yang simple yang mesti buat kalo nak join.


1) Buat entry dengan tajuk - HASRULHASSAN.COM: Kami Blogger Baru
2) Bercita sket dalam 100 words pasal diri dan blog masing2
3) Attach badge segmen Mr.Hasrulhasan dan link ke entry beliau.
4) Kat ruang komen, just paste je url entry kita tadi.


Mudah bukan? JOM kita join ramai2.



HANYA UNTUK BLOG YANG KURANG DARI 500 FOLLOWERS SAHAJA !!
Due date: 10 Disember 2011 jam 5 petang



+- 100 words tentang aku dan norfadilahstories.blogspot.com?


Hahaha..tu je description aku pasal aku dan blog aku yang tak seberapa ni.. 
Sila2 la datang menziarahi rumah aku ni bagi yang sudi =)




4 comments:

Admin said...

As-Salam.
Thanks for letting yourself to be heard. Thanks for joining in, and have the time to participate in my so called segmen.

Hoping the best, and keep writing.

ain said...

hi!! sy dari segmen same. done following you!

Unknown said...

salam perkenalan..
datang dari segmen sama.
jemput singgah ke blog..

THE GREEN said...

Assalamualaikum...


saya just blogwalking kat sini. baru tahu pasal blog ni..

anyway kalau ada masa, silalah berkunjung ke blog saya.

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

blog saya dah nearly cecah 500 follower, so rasanya xjoin la dgn segmen ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...